FANDOM

znany również pod pseudonimami Mały, Fantomas, Hummer, Galica, Rubens, Neo, Galileusz oraz Gal Anonim (od jego wyjerypastego nazwiska... ) Urodzony 23 września 3 miliardy lat temu. Jego pasją jest chodzenie na BIBY czyli w wielkim skrócie libacje alkoholowe w których celem jest zarzyganie minimum czterech pomieszczeń. Jego kumple to Gros trudno nazwać kumple bo Grosy są dwa... Greg, Seba C., 2 skrzykpki, niejaka dżudi, 3 gros oraz 4 gros remik oraz OFC PENMASTER :D. Odwiecznym wrogiem forest jest niejaki GOOFY który jest tak naprawde jego dobrym kolegą ale takim naprawde fest fest złym wrogiem jest NIEJAKI L0nger... który był zamieszany w płatne obrażanie wybranki serca Forest niejaką KC.... ten temat is TOP SECRET forest zabronił publikowania większej ilości informacji.

WIDOMOŚCI Z OSTATNIEJ CHWILI:

Forest jest nieoficjalnie jedyną osobą która przeżyła po starciu z Chuckiem Norrisem oraz Renatą Be(i)eger 1 stycznia 2006 o godzinie +/- 4:00 Forest wyszedł w wypierdzieliście wielkim SOMBRERO pare minut później Chuck był koło niego... Forest wykonał zwrot w czasoprzestrzeni o 8 sekund (uprzednio biorąc pod uwage przyśpieszenie ziemskie, złozonosc jądra atomu oraz wzór hydrobetamaślanu wapnie) noga Chucka wykonująca półobrót musneła tylko nos Forest ŁAMIĄC GO!!!!!!!!

FOREST JEST JEDYNY I NIEPOWTARZALNY jesli chcecie poznać "króla batorego", "przejebanego ziomka", "sztela men'a" zaglądnijcie do 3 Lo somewhere in hyperspace.... Forest jest fanem star wars i lubi pić sztele a jego ulubiona marka papierosów to CUDZES... Forest kocha rzucać palenie robi to 3 razy dziennie. Ma wielu ziomków a wśród nich CZŁOWIEK BIEGUNKA, Mike, Kondziu, siLa, QUAKQ(www.xquaczki.pl), SMAQ, KRZAQ ulubiona strona internetowa foresta to www.xnxx.com. Ulubiony dialog foresta to:

- Lord Vader... can you hear me?? - Yes, Master... Where is Padme?? Is she safe?? Is she all right?? - It's seems in your anger, you killed... her. - I ?!?!?!?!? I couldn't have!! She was alive!!! I felt IT !!!!..........[ yyyyy aaaaghr ueyygrh] NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a ulubione powiedzonko to:

Don't worry, don't cry drink SZTELA and fly :)

Zdjęcie FOREST NIE ZOSTANIE zamieszczone gdyż jest on zbyt piekny by każdy mógł go oglądać jego numer gg to 5547570 yeaaaaaa SPNAKING ANDZIA